Assalamulakimum and Hi to all[ada ka org baca...ada la kot,sorang 2,xpn,diri sendiri ja baca,NVM]
hmm...bangun pagi2 mcm ni,rasa mcm nk menulis sesuatu.
sesuatu yg berlaku beberapa hari lepas.
agak pelik,takut atau ni semua imaginasi saya.entahla.
situasi 1
19feb2010:
saya telah membasuh pinggan di dapur.
masa nk letak pinggan,tiba2 piring kecik yg ada kt rak tu jatuh ke lantai,dan pecah.
sapu serpihan kaca,balut surat khabar dan buang.
hmm....kesian cik piring kecik tu.
situasi 2
20feb2010
saya telah mengemas bilik selepas seminggu ditinggalkan[balik kampung,sebab cuti CNY]
sapu,dan sapu dan sapu...
tiba2 penyapu terlanggar lampu kaca yg ada atas lantai,
tergolekdok dan pecah.[pecah lagi?!]
hmm...sapu serpihan kaca, balut surat khabar,buang dan teruskan mengemas dan mengemop lantai.
mengharapkan hari yg lebih baik hari ni.
jangan pecah2.
take care.
p/s:tiba teringat pantun zaman skolah dulu2,kalo hantar kad raya
pecah kaca pecah gelas,
sudah baca harap balas.
Monday, February 22, 2010
Wednesday, December 9, 2009
PULANGKAN!!!!!
rasa cinta..
rasa rindu.
berhenti...
dan tolong berhenti.
kembalikn hidup yg ku rindu.PULANGKAN!!!
rasa rindu.
berhenti...
dan tolong berhenti.
kembalikn hidup yg ku rindu.PULANGKAN!!!
Friday, December 4, 2009
hanya ini
assalamulaikum all.
hanya ini.
a fren sms-ed me dis morning with dis.
"Morning! Tiada siapa yg boleh tentukan sejauh mana kita boleh pergi, termasuk diri kita sendiri, jadi, TERBANG saja n tentukan! Have a solid Fiday".
nota kaki: sy masih belum mampu utk TERBANG!
hanya ini.
a fren sms-ed me dis morning with dis.
"Morning! Tiada siapa yg boleh tentukan sejauh mana kita boleh pergi, termasuk diri kita sendiri, jadi, TERBANG saja n tentukan! Have a solid Fiday".
nota kaki: sy masih belum mampu utk TERBANG!
Tuesday, October 27, 2009
lelaki di atas awan [episod 2]
wah...tetiba kan,nk ter'update' blog [kata2 en haiqal],huhu...boleh mcm tu??
hmm...hw's life every1?hope semua ok la kan...kpd yg dh nk mula exam,wish u all the best.my paper will start 2morw, 2bth oct, follow by 3oth oct,31st oct, 2 nov, 3 nov and 4 nov.owh...kenapala semua nih dekat2 jek?
5 nov pisau cukur,nk tgok!!!
9 nov ada asgmnt nk kena hntar.then dh boleh balik kampung.cuti sem yg panjang.BEST!!!!
very teruja nk tgu masa tu.
kisah lelaki di atas awan td [mode awan dania sgt]..huhu...
fly and fly and fly up high in the sky...
itu ja,
sy diam,
dn kaku.
hmm...hw's life every1?hope semua ok la kan...kpd yg dh nk mula exam,wish u all the best.my paper will start 2morw, 2bth oct, follow by 3oth oct,31st oct, 2 nov, 3 nov and 4 nov.owh...kenapala semua nih dekat2 jek?
5 nov pisau cukur,nk tgok!!!
9 nov ada asgmnt nk kena hntar.then dh boleh balik kampung.cuti sem yg panjang.BEST!!!!
very teruja nk tgu masa tu.
kisah lelaki di atas awan td [mode awan dania sgt]..huhu...
fly and fly and fly up high in the sky...
itu ja,
sy diam,
dn kaku.
Thursday, October 1, 2009
cerita lama
yup, I KNOW
n I BELIVE,
n I'M STILL WAITING,
without any hope
[ya...perhaps there's still hope]
but it would be FUN,
as FRIENDSHIP WILL NEVER END.
kalau itu yg LEBIH BAIK.
SELAMAT SIANG MATAHARIKU,
teruskan bersinar.
take care
n I BELIVE,
n I'M STILL WAITING,
without any hope
[ya...perhaps there's still hope]
but it would be FUN,
as FRIENDSHIP WILL NEVER END.
kalau itu yg LEBIH BAIK.
SELAMAT SIANG MATAHARIKU,
teruskan bersinar.
take care
Friday, September 4, 2009
Friday, August 28, 2009
takkan ku biarkan ia,terus terluka musnah & HILANG....
assalamualikum and hi to every1
.so, hw's ur puasa guys?
hope every1 enjoying this holy month;Ramadahn.
str8 2 d point,
just wanna share with u bout my puppetry thing.
remmebr i've shown u my puppets in the last post?
long story cut shot,
my friends borrowed it for her video clip,
she returned to me,
n i brought bck home ( i m sure bout that)
n this was 3+ weeks ago.
last 3 weeks,
before the midsem break,
i saw a piece of paper,
written n left in the computer lab,
n reads like thi(as far as i remember),
"For those who r concern,
i took ur uppetry home,
as i think tht u left it here(computer lab)
just 1 to take a look at them,
anything,
plz contact me at XXX-XXXXXXX)"
and i dun really remmbr the number,
as i thougt,
tht person is talking about sumbody's puppet,
as i m sure i have all my puppets at home!!!
hmm...
and now,
i m going to the computer lab,
will try to find tht ssmall note,
i wish i could find it,
if not,
i'll try to write a note,
on the whiteboard,
n hope that person will read n contact me,
as i really need the puppets by nxt week,
4 my evaluation.
hope it will b fine,
or if not,
i need to REDO my puppetS AGAIN!!!!!
pray 4 me.
till then,
have a nice day: )
.so, hw's ur puasa guys?
hope every1 enjoying this holy month;Ramadahn.
str8 2 d point,
just wanna share with u bout my puppetry thing.
remmebr i've shown u my puppets in the last post?
long story cut shot,
my friends borrowed it for her video clip,
she returned to me,
n i brought bck home ( i m sure bout that)
n this was 3+ weeks ago.
last 3 weeks,
before the midsem break,
i saw a piece of paper,
written n left in the computer lab,
n reads like thi(as far as i remember),
"For those who r concern,
i took ur uppetry home,
as i think tht u left it here(computer lab)
just 1 to take a look at them,
anything,
plz contact me at XXX-XXXXXXX)"
and i dun really remmbr the number,
as i thougt,
tht person is talking about sumbody's puppet,
as i m sure i have all my puppets at home!!!
hmm...
and now,
i m going to the computer lab,
will try to find tht ssmall note,
i wish i could find it,
if not,
i'll try to write a note,
on the whiteboard,
n hope that person will read n contact me,
as i really need the puppets by nxt week,
4 my evaluation.
hope it will b fine,
or if not,
i need to REDO my puppetS AGAIN!!!!!
pray 4 me.
till then,
have a nice day: )
Subscribe to:
Posts (Atom)
.jpg)