Tuesday, October 27, 2009

lelaki di atas awan [episod 2]

wah...tetiba kan,nk ter'update' blog [kata2 en haiqal],huhu...boleh mcm tu??

hmm...hw's life every1?hope semua ok la kan...kpd yg dh nk mula exam,wish u all the best.my paper will start 2morw, 2bth oct, follow by 3oth oct,31st oct, 2 nov, 3 nov and 4 nov.owh...kenapala semua nih dekat2 jek?

5 nov pisau cukur,nk tgok!!!

9 nov ada asgmnt nk kena hntar.then dh boleh balik kampung.cuti sem yg panjang.BEST!!!!
very teruja nk tgu masa tu.

kisah lelaki di atas awan td [mode awan dania sgt]..huhu...
fly and fly and fly up high in the sky...


itu ja,
sy diam,
dn kaku.

6 comments:

  1. all d best exam nnt

    7 nov mai dtg

    ajak faiz, ct sume.. so leh dtg ari je

    ReplyDelete
  2. kisah lelaki di atas awan tu xabis lg ker??? hmmm

    ReplyDelete
  3. hafizzuan: dh abes actually. tp ni kira 'di sebalik tabir' version yg x dipertontonkan kpd umum sebelum ni.entahla...mungkin sy suka sgt merapu.mmg x dpt nk fokus pd sesetengh perkara.tp sy cuba.

    ReplyDelete
  4. Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

    kepada semua
    Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
    pelanggan dan pengunjung blog ini.
    Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
    Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

    Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
    "Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

    Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

    Sorry lama sangat tak ziarah blog kamu ni… dah banyak yang entry yang tertinggal nak baca… ape pun kami tetap masih menziarahi blog kamu sebagaai tanda nilai satu persahabatan yang telah lama … sambung kembali persahabatan kembali… dengan respond anda….

    ReplyDelete